2013. január 13., vasárnap

Animekarácsony és egyéb vidámságok (^o^)

(Már régebben elkezdtem ezt a bejegyzést, de abbamaradt, szóval most befejezem, mert nagyon le leszek maradva. ><)

Szombat reggel végre a másik irányba szállhattam fel a vonatra, és Szeged helyett Pestre indultam. ^^
Már megszoktam, hogy Conok előtt mindig kavarás van, ki hogy hova mikor megy, és általában az előtte lévő napokban már nincs is kedvem menni, aztán végül mindig nagyon nagyon jól érzem magam. És mostmár biztos, hogy ez így van, mert a mostani animekarácsony előtt sajnos volt egy nagyobb vita, viszont ennyire talán még egyszer sem éreztem magam jól, mint most. ^^
Szóval a mostani hétvége biztosan  a legjobb napjaim között van, már csak azért is, mert ez volt az első alkalom, amikor egy nap alatt MINDEN barátomat láttam, sőt még szinte minden olyan ismerőst is, akikkel egy Conon találkozni tudok és szeretnék. : 3
(Jaj ez már megint egy rettenetesen hosszú bejegyzés lesz. XD)
Már az állomáson összefutottam Rékával, aki szintén Conra indult, így nem kellett egyedül utaznom. Ennek most főleg örültem, mivel nem volt hely a vonaton és egyedül nagyon unalmas lett volna szenvedni. X3 Nevettünk a mellettünk álló valakin, aki végig paprikákról és narancsokról beszélt a telefonba, meg azon, hogy az ablakon milyen aranyosan esik be a hó. ^o^

A nyugatiban elváltunk, én mentem a Westendbe találkozni Lanussal. Minimum fél órát késett, addig sétálgattam a Westendben, meg bementem gumicukrot venni a többieknek és hasonlók.:3
Lanus végül hatalmas szatyrokkal és dobozzal futott be, alig bírta vinni őket. XD
Már a villamoson teljes volt a hangulat, szórakoztattam Lanát, aki végig röfögte az utat. XD
Bementünk valamelyik mammutba, még vásárolni, de ott is csak szerencsétlenkedünk. X3
Aztán telefonált Bibu, és elénk jöttek Chinoval. *-* Nekiálltunk az út közepén muffint enni, aztán együtt mentünk a millenárishoz, ott átvettük a jegyeket meg várakoztunk kicsit, majd egyszerre érkezett meg Neko és Naku Yuéval. *-*

Nem is maradtunk ott tovább és újra a Mammutba indultunk (csak most a másikba X3) és beültünk a mekibe...igazából a fél napot ott töltöttük, de nagyon jól éreztem magam. *O*
Először ajándékozás volt, Lanus és Chino már most elkészültek mindennel, szóval nagyon aranyos kis dolgokat kapott mindenki. :'3 Nagyon örültem mindennek, már csak Naku malacára vágyom. XD
Aztán nekiálltunk enni, és egy csomó édesség is volt. *o* 
Jaj nagyon sokat nevettem, és olyan kis boldog voltam, hogy ott lehettem velük. TwT
Szokás szerint rajzoltunk Lana füzetébe, és Naku beleragasztott egy darab undorító nyálas nyalókát, aztán csináltunk képeket, meg soookat beszélgettünk. Egy kis időre még Yue is csatlakozott hozzánk, sőt még egy héliumos lufit is hoztak. XD


Sajnos Bibunak mennie kellett, mert még találkozott aznap egy másik barátjával, Neko pedig elment Kaorin elé, így mi Chinoval, Lanussal és Nakuval visszamentünk Conozni és most végre be is mentünk! XD Mindenkinek volt jegye, Naku meg szerzett egyet. X3
Találkoztunk Sorácskával is, aztán odajött Xee is. : 3
Szétnéztünk bent, hát túl sok izgalom nem volt, de elnézelődtünk, meg beszélgettünk Case-el, aztán veszekedtem is vele, mert hülyeségeket írt az AnCafe koncertbeszámolóhoz. X3 Hosszas keresgélés után összefutottunk Miével is Shizuval is. *-*
Nakutól elköszöntünk, de aztán végül mégis találkoztunk még, mert visszajött Ritsuval, szóval vele is tudtam találkozni kicsit:3

Végül tényleg elbúcsúztunk, mert Neko szólt, hogy már a mammutban vannak. Mi pedig jól eltévedtünk Lanával és Chinoval. X3 A mammut egyben voltunk a mammut mégegy helyett, és vagy 3X körbementünk ugyan arra, és a buta tábla vagy mi az, azt hazudta nekünk, hogy nem ott vagyunk, mint ahol voltunk szóval jaj. Végül meglett a helyes irány! XD
Beértünk a mekibe, ott volt Neko, Kao, Chibi és Manic. : 3
Odaadtam Kaonak a születésnapi ajándékát, amit nem tudtam sajnos az előző héten a sok vizsga miatt. >w< Ugyan olyan fülbevalót kapott, mint amilyen Chinonak volt, de nagyon örült neki, fel is rakta rögtön, szóval boldog vagyok. *-*
Megérkezett végre Gaara is, hosszas telefonálgatás után. XD

Kicsit ücsörögtünk még a mekiben, majd Chinonak is indulni kellett a vonathoz. T.T Neko elkísérte, aztán már végül ő sem jött vissza,  így sajnos tőle nem is tudtam elköszönni. : <
Mi pedig indultunk vissza Conozni. Ismét be tudott jönni mindenki, mert Chino Kaonak adta a jegyét én pedig nagyon kis ügyes voltam és pár perc alatt szereztem is 3 jegyet a többieknek. ^o^

Lepakoltuk a cuccokat Miééknél, Lanus meg Kao eltűntek valamerre, mi pedig megláttuk Prüntyit. *_* Teljesen le voltunk nyűgözve! XD Sokáig csak figyeltük, magával ragadott. :'3
Aztán nekiálltunk magát eladni Gaarával, hát annyira most nem sikerült...XD Mondjuk érthető, mivel alig voltak emberek, meg jaaj egy csomóan vettek volna, de már nem volt náluk pénz. Tartalékolniuk kellett volna. ˘-˘ Viszont én egyet eladtam. *o* De csak egyet. X3

Kezdődött a parapara, a gangurora be is szaladtam, aztán végül csatlakoztam Lanusékhoz. : 3 Meg végre láttam Neshit is újra a színpadon, több, mint egy éve mondtam neki, hogy maajd legközelebb tényleg megnézem, de mindig el kellett indulnom hamarabb. ><
És volt Odore Soran is, ott már teljes volt a boldogságom. ^o^

ParaPara után még elköszöntünk mindenkitől, és elindultunk Manichez, vagyis előtte a tesco-ba. Szerencsére Lanus is úgy döntött végül, hogy velünk jön. *o* 
Útközben Manic folyton öngyilkossági kísérletekkel próbálkozott, átszaladt a piros lámpánál az autók között, de mindenki más ott maradt és türelmesen várakozott, ezért visszaszaladt az autók között....XD
Bevásároltunk a tescoban, viszont Kaorinnal nem ülhettünk fel arra a ló szoborra (vagy mi volt az) amit kinéztünk magunknak...emiatt még mindig nagyon szomorú vagyok. T.T

Az este nagyon mókásan telt. *o* Az első felében iszogattunk és beszélgettünk, mindenféle nagyon izgalmas témáról, amiről most a blogolvasók sajnos nem fognak tudni. XD 
Naaagyon sokat nevettünk, például azon, ahogy Gaara és Manic vitatkoztak, hát, azt most megint nem részletezem, hogy min. XD A lényeg, hogy nagyon jól éreztem magam, meg szerintem mindenki. : 3

Lanusnak sajnos mennie kellett, olyan éjfél körül, mert másnap dolgozott, így ő kimaradt a karaokeból, pedig igazán nagy élmény volt. XD
Igazából még mindig nem tudom, hogy vettek rá, hogy Tokio Hotelt énekeljek, ráadásul egyedül, de ami engem igazán lenyűgözött, az Manic és Gaara duettje volt. : 3 Azóta sem tudok betelni a hangfelvételekkel. XDDDDD Annyira nevettem, hogy nem kaptam levegőt, aztán pedig Kaorinon, aki rajtam nevetett. Jaj most úgy hiányzik mindenki. XD

Próbáltunk képeket is készíteni, Manic lerakta a fényképezőt az asztalra, mindenki aranyosan bepózolt és vártuk a csodát. Csak épp a gombot senki nem nyomta meg. XDD Hosszas próbálkozás után azért sikerült alkotni néhányat. :3

Ezt azt izét ittuk először...merthogy állítólag finom, ha a vodkát ilyen érdekes színű löttyel keverjük...hát, nem az, sőt kifejezetten borzasztó íze volt. XD

mindenki gyönyörű ♡
Hajnali nemtudommikor már mindenki elálmosodott, így megpróbáltunk aludni, ami lehetetlen volt, 5en azon az ágyon. X3 Így nagy szenvedések és küzdelmek után két külön szobában töltöttük az éjszakát, ahol elfértünk, viszont rettenetesen hideg volt. >w<

Másnap időben haza akartam érni, de ez nem sikerült. X3 Gaara állított ébresztőt 11re és azt mondta, hogyha felérebek olyan 9 körül, keltsem fel. Végül negyed 1 körül kezdtünk csak ébredezni, és akkor is csak a másik szoba ágyáig sikerült átjutni. XD Chibi sajnos már hazament korábban, szóval nem tudtam tőle elköszönni. : <
Manic nagyon kis aranyos volt és ellátott minket minden jóval, aztán tényleg útnak indultunk.
Kaoval és Gaarával még beültünk a mekibe mielőtt hazaindult a vonatom.

Szóval naaaaaaaaaagyon nagyon jól éreztem magam ebben a két napban, egész biztos, hogy a legjobb hétvégéim között van. TwT Köszönöm mindenkinek! *o* ♡

1 megjegyzés:

  1. szia! Látom, hogy írtál rólam, és meglepett, hogy milyen jókat írtál rólam. Köszike! Remélem tetszett a CP-m!

    VálaszTörlés