2013. január 29., kedd

Hanyságok és sokminden más :3

Ismét nem maradtam program nélkül, miután hazaértem Pestről, most igyekszem minden szabadidőt kihasználni még ebben a 2 hétben, mielőtt vissza kell mennem Szegedre, ezért hétfőn Hanyval találkoztam, végre. :3
Mivel mostmár ő is Pesten tanul, még nehezebb összehozni a találkozókat, mint eddig, de legalább jó sok megbeszélni valónk volt. *-* Nagyon gyorsan eltelt a nap, nálunk voltunk, és szinte az egész napot átbeszélgettük. Csak egy kis pizza evés és táncolás szakította félbe, amibe Hany nagyon belejött, pedig kis korában annyira utálta. XD 
Egyébként mindig elgondolkozok azon, hogy vannak olyan emberek, akikkel ha nem beszélek egy ideig, máris úgy érezem, hogy kicsit eltávolodtunk egymástól...Hanyval pedig van, hogy hónapokig nem tudunk találkozni, néha beszélni sem, és mégis, utána minden ugyan olyan mint előtte, ugyanúgy megosztunk egymással mindent és jól érezzük magunkat együtt. :3 Nem véletlen ő az egyik legjobb barátom, már 13 éve, nagyon szeretem. ^o^

Kedd délutánra pedig Luxyval és Okamival volt megbeszélve találkozó. : 3 Luxyval nyár vége óta, Okamival pedig érettségi óta nem találkoztam, és beszélni csak nagyon ritkán beszéltünk. >w<
Luxy sajnos csak egy bő órára tudott maradni, de addig jól átbeszéltük, ki mit tanul a főiskolán, mi változott amióta legutóbb találkoztunk, örülök, hogy mindketten jól vannak és jól alakulnak a dolgaik. ^^
Okamival még további 5 órát töltöttünk a plázában a mozi mellett, ahol régen is mindig beszélgettünk. :'3 Kitárgyaltuk a jövőnket, mindenféle kpop-os és hasonló témát (bizony, kpopperekkel vagyok körülvéve X3) meg még rengeteg mindent. Tényleg jó volt őket újra látni, remélem ezentúl kicsit többször összefutunk majd. ^^

Pénteken még Kaorinnal is találkoztam. ^^ Örülök, hogy legalább ő itt van a közelben és csak egy kis buszozás vagy séta valamelyikünknek és már láthatom is. :3
Mindig mikor átjön, valahogy olyan kibeszélős hangulatban vagyunk. XD Mindig idecsüccsenünk a laptop mellé, meglátunk valakit facebookon és onnantól csak jön magától, eszünkbe jut egy csomó ember akiről feltétlenül beszélni kell. XD

Egyébként már nincs 1 hét és kezdődik a 2. félév, vasárnap megyek vissza a koleszba. Igazából már egészen várom. *o* Jó, a koleszhoz ugyan úgy nincs kedvem, mint eddig, de a többi részét már mind várom. *-* Az osztály is nagyon hiányzik már, mindenki. T.T
Megvan az órarendem, egészen jó lett és örülök, hogy a péntekek megint szabadok. Megküzdöttem érte az ETRel. XD
Sokkal izgalmasabb óráink lesznek, mint előző félévben, pl újságírás, retorika, dramaturgia és mégtöbb angol nyelvű óra, mint eddig. (Sőt, jövőre már minden angolul lesz, még a jog is. X3)
Aztán most sokkal jobban fogom beosztani az időmet, és sokat fogok tanulni a kötelezőn kívül is. Napi 2 óra angol van tervben, és ha emellett van idő (márpedig kell, hogy legyen) akkor még japán.
Elég zsúfolt és fárasztó lesz így az órák után (keddenként pl este 7kor lesz vége az utolsó előadásnak) dehát ezért vagyok ott. *o*

És ha megérkeztem, mindenképp le akarok menni a Tisza partra, mert kb 5-10 perc sétára van tőlem, de nyáron voltam utoljára. Ha jön a tavasz, biztosan ott fogok majd tanulni, annyira szép. *-*

Szóval most sokkalsokkal jobb félévem lesz, összeszedem magam és nem nyavajgok, már nagyon várom hogy tanuljak és lássak mindenkit és sokfelé sétáljak Szegeden. :3
A kollégiumban pedig rendet teszek, 11 után alvás lesz, akárki akármit is szeretne! ˘-˘

Addig viszont még van 4 napom amit csakis pihenéssel vagyok hajlandó eltölteni. ^ω^

1 megjegyzés:

  1. Csak keményen, Hinus! 11 óra után szigorúan takarodó, köpött a maci, nincs apelláta!!! ˘-˘

    VálaszTörlés