2013. január 13., vasárnap

Katéter üneppe Csodaországan és szilveszteri NSNG : 3

2012-t a lehető legjobban zártam, ezt az év pedig szintén nagyon jól kezdődött! *-*
29.én, szombat délután érkezett Lanus, kimentem elé az állomásra. Annyira jó volt újra itt látni, nyár már nagyon régen volt. >< Jóól megölelgettem, majd vidáman buszoztunk Csodaországba, Kaorinékhoz. : 3 Mariannék pont akkor indultak koncertre, szóval hármasban maradtunk, és nagyon jó kis este volt! *o*
Először is elkészítettük a pizzákat...természetesen mindig van valami, amit elrontunk, ez most is így volt. XD Az egyik pizza leesett a sütő aljába, aztán odaragadt, szétszakadt, megint leesett és így tovább. XD De a végén nagyon finom lett, szóval megvolt a gyertyafényes romantikus vacsoránk. *w*
Kaptunk Lanustól meglepetéseket, nagyon sokmindent. *-* Az egész nappali egy hatalmas felfordulás volt. XD
Lanus azon gondolkozott, hogy akar-e frufrut, aztán közös elhatározzásal úgy döntöttünk, hogy akar. XD Kao izgatottabb volt, mint ő, hogy megyünk hajat vágni. XD  Szóval Lana megszabadult a haja egy részétől, szerintem nagyon aranyos lett. *-* (Én pedig nagyon ügyes vagyok. ˘-˘)
Aztán nekiálltunk képeket csinálni, egyik borzasztóbb lett, mint a másik, Kao a fejére húzta az arcmaszkot, rettenetesen néztünk ki. XD Később még hajfestéssel is próbálkoztunk, 2 féle szőkítőt és hajfestéket is rákentünk Lana hajára, de sajnos semmi hatása nem volt. : <

Aztán beszélgettünk is sokat, (jól kibeszéltünk mindent és mindenkit. X3) meg videókat néztünk...természetesen mindenféle kápopot,egész este azt kellett hallgatnom, nagyon sajnáltam magam. X3 Telefonáltunk is néhány embernek, Xeenek, Chinonak és Gaarának. : 3
És persze naaaagyon sokat nevettünk. Például a gumicukron, ami úgy nézett ki, mint egy használt óvszer, meg azon, hogy Kaoék Hyuna Ice Creamra próbáltak térdelve táncolni...XD
Egyébként nagyon kis békés hangulatom volt, üldögéltem a hintaszékben a kandalló mellett cicákkal az ölemben, mint egy nyugdíjas. *o*

Még megvártuk, amíg Mariann hazaér, aztán nemsoká aludni indultunk. Természetesen most is csak nagy nehézségek árán sikerült elférni az ágyon, ráadásul mindketten rámmásztak, hozzámbújtak, Lana nekemnyomta a kis fenekét. XD Alig fértem el ott középen, meg sem mozdultam egész éjszaka. owo






Másnap miután felébredtünk, reggeliztünk úgy délben, összepakolásztunk és Mariann hazahozott minket Lanával, szóval a nap további részét nálam töltöttük. Megnéztük a korábban készült videókat, képeket, és fuldokoltunk a röhögéstől. XD Aztán újabb adagot is készítettünk, ismét nekiálltunk Kpopot énekelni, a nyelvtudásunk még mindig reménytelen. XD

Egyébként már nagyon rá voltunk hangolódva a másnapi szilveszterre, nagyon pörögtünk. *w* Vacsorára japán kaját készítettem Lanusnak, amit már régebben megígértem neki. Lazacos tempura volt, tamagoyaki és ongiri. *-* <3 Rettenetesen teleettük magunkat. XD


Aztán jöttek az előkészületek, hajat mostunk, pakolásztunk, és megint megpróbálkoztunk a hajfestéssel, de Lana hajára valamiért semmi nincs hatással. X3

Álmosak voltunk, de Lana kikötötte, hogy 2 előtt tilos aludni (lealkudtam 1re X3) hogy másnap jobban bírjuk majd...szóval csináltunk egy popcornt és beültünk a laptop elé. Felgyorsult a net, így videózhattunk. Néztünk mindenféle tehetségkutatós adást, naaagyon jók voltak. *-* És rengeteget nevettünk...mikor anyuék aludni mentek és csöndben kellett lenni, már fuldokoltunk, nem nagyon jött össze. XD És egyre jobban ráhangolódtunk a szilveszterre, nagyon csapattuk. XD
Ji kirakott egy videót a nippon eseményhez, ott elindult valami. XD Egy szörnyű koreai electro akármi volt, Csúnya előadásában...nem tudom hányszor hallgattuk meg de annyira nevettünk. Elecro~PUT YOUR HANDS UP! XD
Aztán Lana benyomta azt, amitől teljesen végem volt. Egy Gangnam style-t éneklő papagájt. Én ennyire már nagyon régen vihogtam. XDDDDDDDD
Istenem, fájt a hátam, nem kaptam levegőt és fetrengtem az asztalon, Lana ezt látva röfögött... XDD Végem volt.

Még egy adag nevetés után gondoltuk, ideje aludni...de nem ment olyan könnyen. Lana szenvedett az ágyon, bemászott mellém, szenvedtünk, nevettünk, leküldtem, fetrengett, röfögött...XD Aztán próbáltunk aludni. Bárányokat számoltunk - hangosan.
-Egy bárány - hopp!
-Két bárány - hopp!
- Három bárány - hopp!
-Te, Lana, neked milyenek a bárányok?
- Fehérek, kicsit, mint a rajzfilmfigurák.
- Nekem is. És jobbról, vagy balról ugrálnak?
- Így ferdén. Tőlem elfelé.
- Akkor a feneküket látod?
- Aha. És olyan a fű, mintha paintben lenne rajzolva.
- Nekem is, jólvan.
- 4 bárány- hopp.
-5 bárány -hopp.
XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD <3 !!!

Ezután hamarosan elaludtunk valahogy. Bár nem hiszem, hogy a bárányoktól. XD
Másnap rettenetesen nehezen keltünk, legalábbis én. X3 És kétségbe voltunk esve, hogy hamarosan indulni kell. Ebédeltünk gyorsan, és neki is álltunk a készülődésnek, Kaorin is megérkezett. Neki is hajat vágtam, majd megkezdődött a sminkelés, szempilla ragasztás, hajazás, rohangálás, készülődés, öltözés, nagyon kis szép lett mindenki! *-*
3kor útnak is indultunk, mert hosszú volt még az út Pestig.
Az emberek nagyon bámultak a buszon. owo Aztán az állomáson is, mert a rádióból szóló zenére táncoltunk a váróban. XD Megérkezett a pesti busz is, alig volt már hely rajta, így két személyes helyre bezsúfolódtunk hárman. Az egész busz tőlünk zengett. XD Lana röfögött, a mögöttünk ülők ezen röhögtek, meg hogy ott szerencsétlenkedtünk és nevettünk. XD

Megcsináltuk az édességet, amit Lana Ayakától kapott, ilyen japán édesség, amiben neked kell összekeverni a dolgokat, vízzel a porokat, hogy változzon a színe, a cukorkákat, nagyon mókás és finom. ^o^ És igen, mindezt a buszon. XD

Egy kis időre elcsendesedtünk, de ahogy sötétedett elővettük a világító karkötőket és újra megjött a hangulat. XD Aztán gondoltuk, ha halkan zenét hallgatunk, az senkit nem fog zavarni, aztán a zene egyre hangosabb lett, már énekeltünk is csendesen, de végül nem dobtak ki minket és megérkeztünk. XD

Lana hazaugrott lerakni a cuccát, mi addig Kaoval megcéloztuk a westendet, ami zárva volt. X3 A meki is zárva volt... ._. Csak mindenhol sok csúnya parókás embert meg árusokat láttunk. XD Végül szerencsére a Burger King nyitva volt, így be tudtunk ülni valahova és ettünk is. : 3 Sőt! *o*
Két nagyon kis helyes ázsiai fiúkát is megpillantottunk az üvegfalon keresztül, én meg mutogattam rájuk, és észrevették, vissza is kanyarodtak és beültek ők is. XD Folyton bámultak, látványosan hátranéztek, mi is hasonlóan tettünk persze, szóval volt mivel szórakozni, várakozás közben. XD

Lana visszaért, elmentünk piáért, majd vissza a Burgerbe mert ott találkoztunk Soráékkal és Natsuékkal is. Szép lassan mindenki megérkezett, olyan jó volt, hogy sokan voltunk, és nagyon jó volt Sorácskát látni, meg Natsut is Sziszit is, sőt még Zaku is ott volt és néhány új embert is megismertem. : 3
Együtt indultunk el NSNGre a lyukba, vidáman iszogatva és sokat nevetve:3
Rossz helyen szálltunk le a buszról, szóval sétálni is  kellett...a lyuk előtt még vártunk egy órát kb, mielőtt bementünk, nagyon jó volt a hangulat! XD
Sorácskával végre elénekeltük a kedvenc Nótár Mary számunkat. *w* Volt ott még gangnam style, Sziszivel PyamuPyamut énekeltünk, meg mindent ami eszünkbe jutott, táncoltunk, aztán Sábáék is megérkeztek egy csomó számomra ismeretlen emberrel, de legalább jóó nagy lett a társaság:3 Nagyon jól éreztem magam. ^o^

Mivel már mindeni fázott, gondoltuk bemegyünk, előrementem Sorával és Lillával, és bent gyorsan meg is kerestük a többieket. Bekukkantottunk backstagere és meg is láttam Gaarát, jóóól megölelgettem, és ott volt a kis Chibi is, Neshi, Teru, Máté, akivel most találkoztam először és nagyon aranyos,meg még sokan. : 3


Ezután volt egy kevésbé vidám része az estének, egy kis rosszullét (nem én voltam rosszul X3) de megoldottuk, elmúlt, éjfél után már mindenki vidáman bulizott. ^^
Persze az előtte lévő rész is jól telt, nagyon jó számokat adtak le a buli elején is, mikor meghallottam a Sexy Love-ot csak úgy szaladtam Gaarához a színpadra. XD
Kicsit keverednek bennem amúgy az események, szóval csak próbálom összeszedni mi mikor volt.
Kaorinnal táncoltunk Bo Peepet, meg egy kicsit a tömegbe is bementünk, de a színpadon sokkal kellemesebb volt, főleg miután már Ji már sem akart megölni senkit, amiért a backstegen töltöttük az időt, amíg nem táncoltunk. X3
Ha jó számok voltak kimentünk, a többi időben pedig bent pihentünk, nevettünk és egyebek. :3

Éjfél előtt kicsivel kimentünk a színpadra és vártuk az év utolsó pillanatait. Éééés visszaszámlálás után megkezdtük 2013-mat. *o* Tökéletes társaságban kezdődött az év, és olyanokkal akiket nagyon szeretek, szóval biztosan  jó lesz a folytatás is. :'3
És éjfél után egymás után nagyon jó számokat adtak le, szóval ez volt a leghosszabb rész az estében, amikor kint táncoltunk. Volt GD CrayOn, BigBang, SuJu, Kaoval a közös T-ara számunk, de ez még mind semmi! Hamarosan meghallottuk a csodát, megszólalt CSÚNYA! *_* Lanával sikítva szaladtunk Ji-hez és kiabáltunk neki, jajistenem, komolyan mondom, hogy erre a számra táncoltunk Lanussal a legeslegjobbat. XDD

Aztán lementünk Lanával kicsit az emberek közé, ahol nagyon hangulatos táncpárbaj kezdődött, olyan, mint a filmekben. owo Körbeálltak az emberek helyet hagyva középen, ahol kihívták egymást a jó táncosok. Főleg az ázsiai fiúkák, meg aztán még többen is csatlakoztak, Lana is berobban egy időre. XD
 Ezután már egyre fáradtabb voltam és fájt is a fejem, szóval több időt töltöttem bent a többiekkel ücsörögve, de nagyon jól éreztem magam. : 3 Viszont, ha olyan számok voltak, amiket nagyon szeretek, természetesen muszáj volt kimenni. Így tettünk az Amazing Bluenál is, nagyon örültünk neki. *ww* Meg volt még jónéhány Gazette, One ok Rock, nem is tudom.
Volt egy pont, ahol úgy döntöttem, bármi lesz én már nem mozdulok meg, de akkor megszólat az Arashi Face Down. TwwwT Emlékszem, hogy sikítva szaladtam ki , és szerencsére Zaku is jött velem, aztán B1A4 következett, amit szintén eltáncoltunk, ezek ilyen nagyon fénypontok voltak. :3

A végén már tényleg alig mozgott mindenki, ráadásul szörnyű elecro ment, ami már komolyan fizikai fájdalmat okozott...és akkor megszólalt ilyen ősi törzsi zene, az már igazán kibírhatatlan volt, de ülve táncoltunk rá, vagyis Lana nem csak úgy....XDD
Lassan készültünk, hogy indulunk, Gaaráék el is köszöntek, aztán hamarosan vége lett az egésznek, szóval mi is indultunk. Ahogy kijöttünk és elindultunk a buszmegállóhoz, nagyon furcsa érzés volt, mintha csak 1-2 órája lett volna, hogy a klub előtt nevettünk és iszogattunk, tényleg nagyon gyorsan eltelt az egész éjszaka. T.T De részben nem is bántam, mert nagyon jól éreztem magam, de rettenetesen fáradt voltam és fájt a nyakam, alig akarta megtartani a fejem. XD
Útközben elbúcsúztunk Kaotól és Lanától is, Sora még elkísért a nyugatiba jegyet venni. :3

A vonaton minden kabinban aludtak, nagyon vicces volt. XD De én is így tettem, még szinte le sem ültem, már aludtam is. XD

Szóval összességében tökéletes volt minden, a lehető legjobb befejezés és kezdés egy évnek. Remélem idén még soksok ilyen vidám napom lesz veletek. *-*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése