2013. január 29., kedd

Lefárasztó Kátyás csodanapok:3

Most nem volt semmilyen esemény, csak úgy döntöttem megint fellátogatok Pestre, hogy minél több barátommal találkozni tudjak. :3
Péntek délelőtt érkeztem, és ahogy odaértem észrevettem, hogy szakad a hó. *o* Végig aludtam az utat szóval előbb nem tűnt fel. X3 Lanus már várt rám, és megkezdtük a közös vidámságot! *o* És természetesen egymás lefárasztását, ami a napok alatt jobban mint, mint eddig bármikor. XD

Először Lanus mamájához indultunk lepakolni és el is időztünk ott egy kicsit beszélgetéssel és hasonlókkal, el is ment egy csomó idő, szóval igyekeznünk kellett, mert az education kiállítás volt tervben délelőttre. 11kor még csak a közeli Tesco-ig jutottunk, ahol ismét bevásároltunk gumicukorból. *-*
Az Education-ből végül semmi nem lett, mert Gaara kitartóan mondogatta, hogy inkább hozzá kéne mennünk, ráadásul gyorsan, hogy közösen megnézhessük Miku live stream-jét. Mondtam, hogy nemnem, mert nem ezt ígértem Lanának, míg végül pont Lana beszélte le, hogy jólvan akkor azonnal indulunk hozzá. Hát micsoda következetlen gyereknevelés ez? XD

Már a busz is tőlünk zengett hát még a buszmegálló az alatt a kb 20 perc alatt amíg várakoztunk. Szóval a "már megint Gaarára várunk" dolog újabb alkalommal bővült. XD Közben mindenféle összeesküvés elméletet szövögettünk, és Lana kiabált...XD
Végre befutott Gaara és gyorsan elindultunk. A streamnek már tartania kellett volna, mikor megérkeztünk, de úgy tűnik megvárt minket. Addig a stream képernyő csodás adottságaival szórakoztattuk magunkat, vagyis főleg Lana élvezte, hogy mindenféle tűzijátékokat lőtt a képernyőre és hülyeségeket írogatott ki. XD
Sajnos mikor elkezdődött, abba kellett hagynia, hogy Mikut csodálhassuk, aki természetesen gyönyörű és nagyon aranyos volt. TwT Jó volt újra látni. :3 Voltak részek amiket értettem is abból, amit beszéltek, meg olyanok, amiket értettem volna, ha Lana és Gaara csöndben maradnak mellettem. XD Ott volt a viviD nagyon nem szimpatikus énekese és még kevésbé szimpatikus Piko is, így rajtuk nevettünk. A viviDes emberke mondott valami szerinte vicceset majd jót nevetett magán...Gaara ezt utánozta, amin Lana nagyon elkezdett nevetni én meg Lanán ahogy a földön vihog...teljes volt a hangulat. XD

3ra a blahán kellett lennünk Lanussal, eredetileg Gaara is jött volna, de végül túl lusta volt hozzá. (vagyis fáradt ˘-˘") De kínait enni el kellett kísérnünk természetesen, és mindent megtett, hogy hátráltasson minket az indulásban. X3 Végül még a boltba is be kellett ugrani, itt már biztos volt, hogy elkésünk, és akkor még nekiállt teát inni, ami szörnyű citromos volt. >w<
Így nem sokkal az előtt, hogy a blahán kellett volna lennünk, elbúcsúztunk Gaarától és el is indultunk. XD
Xee pont szólt, hogy késik, így már csak Soráék miatt kellett aggódni, de végül egész elfogadható időn belül odaértünk. :3
Sora és Dancsi már várt ránk a mekiben, és ahogy hátramentünk helyet keresni, pont megláttuk Kaot is, aki egy gyaru talin vett részt éppen. Helyet foglaltunk a mellettük lévő asztalnál és jópár órán át el sem mozdultunk onnan. Miután teleettük magunkat végre mekis kajával jóó sokat beszélgettünk és nevettünk. :3 Aztán szokás szerint elszabadultunk, ez a mekiben valamiért mindig így van. XD Lana elővette a gumicukrot és azt bújtattuk, majd Dancsival nekiálltunk banánt enni. Előkerültek cukorkák és Lana mochija, amit Ayakától kapott, de már nem volt ehető állapotban, leginkább egy szappanra hasonlított. A végeredmény egy borasztóan rumlis és rendetlen asztal lett. XD Mindemellé Mary-san no shitsujit-t énekeltünk:3

Végül Xee is megérkezett, aki 2 órát késett mert tablófotózása volt. ._. Szóval folytattuk a korábbiakat, csak mostmár 5en, és a szomszéd asztaltól átkerült hozzánk pár gyaru magazin is, azokat tanulmányoztuk. Meg persze a szokásos videózás és képkészítés sem maradt el. ^o^

Végül úgy döntöttünk, ideje elhagyni a mekit, Kao és a gyaruk is távoztak, elbúcsúztunk Xeetől, majd a Westend felé vettük az irányt, Bubble Tea-t inni. *o* Természetesen a 0 tájékozódási képességünkkel beletelt egy kis időbe, mire megtaláltuk a helyet. X3
Lanussal vettünk egyet-egyet és szorgalmasan itattuk belőle Sorát és Dancsit is. Teljesen el voltunk bűvölve, vagy egy órán át ültünk ott és elmerültünk a tea rejtelmeiben. XD Lanus közben nagyon aranyos volt, teljes szakértelemmel magyarázott, miben hogy miket hogy kell miért és hogy ahol ő fog dolgozni ott minden sokkal jobb. XD

Ideje volt indulni, így elbúcsúztunk és hazaindultunk Lanával. A szokásos volt a program, azaz sok nevetés-mindenen. XD Végignéztük a régebben készült videónkat, és előadtuk mesés koreai tudásunkat Lana mamájának. Shinee-Lucifer formájában. XD Le volt nyűgözve, természetesen. ˘-˘
A Shineezás miatt eszembe jutott a Get down című számuk, és abba a kedvenc sorom, ami Key szövege. Annyit mondogattam, hogy Lana fejébe is beleragadt, így ez lett az este szlogenje. ~Hey, I'm the cool cat, meow~! *O*
Majd nekiálltunk táncolni mindenféle hülyeséget és Kpopot, ezek soha nem hiányozhatnak. XD Nagyon belejöttem.-w-

És ezután jött a legjobb! Vettünk egy naaagy adag pillecukrot, mert Lana kitalálta, hogy azt fogjuk játszani, kinek fér több a szájába. Mikor valaki bevesz egyet, ki kell mondani hogy -egy kicsi pillecukor- Már az elsőnél is annyira nevettünk, hogy alig sikerült. XD A fuldoklás és röhögőgörcs határán, a 8.nál megadtam magam. Ahogy ezt írom, ismét hányingerem van. XD Szóval Lana legyőzött. : <

Fürdés és egy kockulás után úgy döntöttünk, lefekszünk aludni olyan fél1 körül...de csak gondoltuk. X3Sehogy nem akart összejönni az alvás, először próbáltunk nyugtató és altató zenéket hallgatni, de nem volt semmi hatása. Olyan szinten fáradtak voltunk, hogy már az alváshoz sem volt erőnk. XD
Úgyhogy inkább nekiálltunk beszélgetni, kezdetben teljesen hülyeségekről, majd mindenféléről, komolyabb témákról és egyebek, szóval végülis megérte nem aludni.:3 Majd ismét átestünk valami holtponton, ott jöttek az igazán izgalmas témák, mint például a csigák......XDDD

Fél4 körül elaludtam és pár pillanatnak tűnt az éjszaka, már csörgött is az ébresztő. TwT Nem aludtunk túl sokat, szóval ugyan olyan lefáradtak és kialvatlanok voltunk, mit előző nap, sőt...X3
Ebédnél, ami a reggeli volt, pl azon nevettünk, hogy: tarhonya. XDDDDDD Gondolkoztatok már milyen vicces szó? Olyan, mintha a tarhál és tohonya szavakból lenne összerakva...jó, ezt inkább hagyjuk. XD

Végül sikerült összekészülnünk, mégha dupla annyi időbe is telt, mint eredetileg terveztük és végre elindultunk az education-re, ahol...nem volt semmi. XD Amit Lana keresett nem volt, ezen kívül semmi izgalmasat nem láttunk, szóval teljesen felesleges volt elmenni. Annyiból tetszett, hogy az expoban volt, és jó volt újra ott lenne, eszembe jutott mindeféle Conos emlék. :'3 De szörnyű volt unalmas embereket látni ott a szép cosplayesek helyett. X3

Szóval gyorsan végeztünk és elindultunk Gaarához...vagyis indultunk volna, mert nem vette fel a telefont és miután felnéztem facebookra láttam, hogy írt, hogy egy órával később menjünk inkább. X3 Amindenit! > : @ Nem tudtuk mihez kezdjünk, ott voltunk a semmi közepén (najó, nem, de jól hangzik XD) és visszamenni már nem lett volna értelme. Így becsüccsentünk az Árkádba, de nagyon unalmas volt, szóval gondoltuk történjen már valami szerencse, betértünk a lottózóba pár sorsjegyért. Nos, szerencsénk nem volt...második próbálkozásra sem. Elég költséges módja volt ez az unaloműzésnek...XD

Viszont, mire ezzel végeztünk, lassan indulhattunk is. Ha belegondolok, jobban jártunk volna, ha egy órával hamarabb elindulunk, mert elég hosszú idő volt, amíg odataláltunk...XD Mostmár biztos, hogy nagy gond van a tájékozódó képességünkkel. Hiába voltam már párszor Gaaránál és hiába voltunk ott előző nap is, ahogy leszálltunk a buszról, fogalmunk sem volt, hogy most merre. Vagyis fogalmunk volt, de hamar rá kellett döbbenni, hogy nem az a helyes irány. XD Telefonálgatás után megtudtuk, hogy narancssárga házat kell keresni. Ennek külön örültünk, mert minden 2. ház narancssárga ott. X3 De tudva a házszámot, magabiztosan elindultunk. Oda is értünk, csöngettünk, semmi. Majd kiderült, hogy a házszám stimmel, de az utcanév nem. XD Gyorsan kerültünk egyet egy másik narancssárga házhoz, ami végre a megfelelő volt. Csöngettünk, beengedett, fellifteztünk, sehol senki...hívtuk Gaarát, hogy engedjen be, mire közölte, hogy megtenné, de nem vagyunk ott.
Teljesen megvoltunk győződve, hogy a 7.re kell menni, de nem, eggyel túllőttünk. De hiszem eddig még a 7.en lakott...XDDD Na mindegy a lényeg, hogy végre bejutottunk. XD

Folytatódott az előző napi nevetés, és a pillecukor evése. Nekem az előző napi bőven elég volt, így a győztes Lana és Gaara küzdöttek meg. Annyira vicces volt, és undorító....XDD Lana végül elvesztette a csatát, úgyhogy új bajnok van, 13 pillecukorral, ha jól emlékszem. X3
Ezután neki álltunk youtuberól a just dance táncoknak. Eleinte be sem tudtam telni a látvánnyal, ahogy láttam Lanust és Gaarát együtt táncolni...XD Természetesen a Sexy Love sem maradhatott el, de csúfos vereséget szenvedtem. TwT Gaara simán letáncolt benne, úgyhogy most nagyon gyakorolnom kell! XD
Egy óra múlva indulnom kellett volna haza, de végül mégsem tettem. X3 Ezután sok választásom nem is volt, mivel elment az a vonat, amivel elértem volna az utolsó Csodaországi buszt, ígyhát kénytelen voltam maradni. ^o^

Chibi szólt is hogy megérkezett így lementünk elé, meg a boltba is egy kis innivalóért. X3 Lanus vett nekem, mert már semmi pénzem nem volt, csak a hazajutásra. :3

Visszatértünk a házba és folytatódott minden, csak mostmár a kis Chibivel együtt. :3 Videók is készültek a táncokról, szerencsére van, amin nem vagyok rajta, de még nem is láttam őket...talán nem is szeretném. XDD
Gaara még szendvicset is csinált nekünk...és leszidott hogy nem tudok szépen sajtot vágni. Ami nem igaz! (látná valaki, hogy néz ki az itthoni, ahhoz képest többszörösen is felülmúltam magam ˘˘)
Még képeket is csináltunk, persze normális megint nem nagyon sikerült. X3


 Kátyák :3 <3

Amúgy ismét nem tudom, mivel telt el ilyen nagyon gyorsan az idő. owo Elröppent. X3 Mivel sajnos nem aludhatott ott mindenki, búcsúzni kellett még az utolsó buszok indulása előtt. Öltözés közben eszünkbe jutott Chibivel a kedvenc képünk Gaaráról...és nem tehettünk róla, de mindig, mikor egymásra néztünk kitört belőlünk a nevetés. XD A végén már megmozdulni is nehéz volt...XD bocsánat Gaara : c

Miután visszatértünk, folyatódott a videózás, kockulás, beszélgetés, egy kis tánc, majd Paranormal Activity 4et néztünk. Soha nem mertem megnézni egyedül egyik részt sem, most végre volt kivel...de nyugodtan megnézhettem volna, mert nem olyan félelmetes. X3 Nagyon kis kellemes film volt. XD


Már nagyon álmos voltam, hiszen gyakorlatilag 2 napot néhány óra kivételével ébren töltöttem, el is aludtam kicsit és ki is lettem nevetve. :c
Szerencsére hamarosan tényleg alvás következett, fél6kor feküdtünk le. X3 Nagyon kimerített ez a pár nap. XD Viszont most is csak pár óra pihenésre volt idő, kelni kellett és indultam haza. Elbúcsúztunk aztán teljesen egyedül jutottam el a vonatállomásra. *w* Annyira nagyon büszke vagyok magamra. XD

Szóval ismét csodás napokat töltöttem Pesten, mégha nem is jött össze a találkozó mindenkivel, akivel terveztem, nagyon jól alakult, jó volt összefutni mindenkivel és örülök, hogy Lanával és Gaarával ilyen sok időt tölthettem.
Naku pedig nagyon hiányzott és ha legközelebb is tali előtt sérül le, csúnyán el lesz verve. :c <3

Remélem hamarosan újra feljutok, hogy újra lássam őket, meg azokat, akikkel most nem sikerült összefutni...majd ha elindul a 2. félév kiderül, hogy lesz időm, de legkésőbb NG napján találkozunk! *o*
Szeretek minden kis Kátyát.

1 megjegyzés:

  1. Nyaa~ Legközelebb Kaorin is szeretne menni és sokat táncolni és nevetni a sok kis Bogyókával *O*

    VálaszTörlés