2013. január 13., vasárnap

Pécsi kalandok ^o^


Az év pont olyan eseménydúsan kezdődött, mint ahogy az előzőt befejeztem, és kicsit meg is bántam, hogy ilyen sűrű lett a programom…úgy gondoltam, egy nap elég lesz kipihenni a szilvesztert, de a szervezetemnek nem tetszett, ahogy a hideg sem, szóval elég beteg lettem. TwT
De végülis legalább így még a betegség előtt sikerült eljutnom Pécsre. *-*
2.át itthon töltöttem, aztán 3.án hajnalban már indultam is, hogy találkozzak Bibuval és Chinoval. *-*

Az egyetlen problémám azzal, hogy Pécsre utazzak, a nagyon hosszú buszozás…4 és fél óra. T.T
Végig zenét hallgattam és próbáltam aludni, de ez egyáltalán nem sikerült. XD
Viszont az utolsó óra, ami már a legnagyobb szenvedés, jól telt, mert nagyon izgalmas dolgokat láttam, hegyek mellett mentünk át meg völgyekben, meg csodaszép volt a táj. *-*

Épp hogy leszálltam a buszról és körülnéztem kicsit, már szaladt is felém Bibu és jól megölelgetett. :’3 Az árkád felé vettük az irányt és ebédeltünk, közben nagyon jókat beszélgettünk, amúgyis rengeteg fontos megvitatni valónk volt. :3 Bementünk még pár boltba, amíg vártunk, majd megérkezett Chino is. *-* Ismét betértünk pár boltba nézelődni és vásárolgatni, igazi pécsinek éreztem magam. ˘˘

Ezután beültünk egy mekibe beszélgetni, ahol csodafinom kávét ittam. :3 Itt töltöttük az időt, amíg el nem fogyott minden, képeket csináltunk, mindenki mesélt mik történtek vele, jól  éreztem magam velük. :3


Majd sétálni indultunk a városban, nagyon szeretem Pécset. *-* Számomra izgalmas és különleges, hogy az utcák lejtenek, és hogy lehet hegyeket látni a távolban. XD Meg szép épületek is vannak ott, láttam Chino egyik középsuliját is, ahova járt. *o* Meg voltunk arra, ahol még több, mint 2 éve ücsörögtünk Bibuval. :3
Visszatértünk az Árkádba, és ott a NewYorkerbe, közbe pont megszólalt a Gangnam Style. >w< Chino pedig vett csoda dolgokat, szóval mostmár vannak „Hinávalvettem” ruhái. *o*
Sajnos nagyon gyorsan eltelt a délután, és ideje volt hazaindulni. : < Chinonak másnap Pestre kellett mennie suliba, így csak ennyit tudtunk találkozni, de ennek is nagyon örültem. *-*

Hosszasan várakoztunk a buszra Bibuval, ami abban a pillanatban érkezett meg, amikor úgy döntöttünk, hogy jó, nem vártunk tovább. XD
Bibu lakásába indultunk, és nagyon meglepődtem, mikor odaértünk, ugyanis pontosan olyan a környék, ahogy azt elképzeltem, az alapján, amiket mesélt. A ház pont úgy áll, és pont arrafelé néz, ahogy gondoltam, minden stimmel. ><
És belülről is jól néz ki, olyan kis Bibus. :3
Lepakoltam és megkezdtük a szokásos közös kockulást, ilyenkor mindig végignézzük az üzenőfalat facebookon, és megnézegetünk minden furcsa és nem kedvelt ismerőst. XD Még nosztalgiáztunk is egy kicsit…XD
Vacsora után pedig filmezni kezdtünk, A Gondozoot néztünk, igazán aranyos és vicces volt. *o* Közben szaloncukrot és a híres vödrös nápolyit tömtük magunkba, amiből tényleg lehetetlen sokat enni. XD
Miután úgy döntöttünk, hogy alszunk, még jóó sokáig beszélgettünk mindeféléről az ágyban fekve, nagyon kis hangulatos volt. :3

Ahogy elaludtunk, én 2 óra múlva fel is ébredtem arra, hogy fáj a torkom, sajnos innentől elkezdtem betegeskedni. TwT  Másnap nem is mentünk nagyon sehová, csak le a boltba, ahol láthattam egy nagyon fontos személyt. XD
Ebédre pizzát rendeltünk (komolyan, mostanában kicsit sok lesz a pizzából…XD) és mindefélét néztünk. Scooby Doot, akkor divatbemutatót, meg még nem is tudom. Utána én elaludtam…>< Ébredéskor  jobban éreztem magam, szóval gondoltuk sétálunk egyet a környéken. Nagyon tetszett. *-* Elsősorban persze az, hogy lejtősek az utak, és látni a hegyeket. XD Meg gyönyörű rózsaszín és narancssárga volt az ég (és a hegyek XD) a naplemente miatt. *-*
Aranyos környék, és közben Bibuval tervezgettük a jövőnket, meg hogy kinek milyen gyereke lesz és megint megállapítottuk, hogy mennyire különbözünk. XD




Visszatérve a lakásba már sajnos rettenetes éreztem magam, és használhatatlan voltam. TwT Hazudj ha tudsz-t néztünk, aztán újra aludtam. Sajnos eléggé elrontottam a pécsi kirándulást ezzel a betegséggel, nem is emlékszem mikor voltam ennyire kidőlve…egy kis nátha oké, de felkelni  meg mozogni is alig tudtam, szóval jó korán el is mentem lefeküdni, mert másnap a kora reggeli busszal haza akartam jönni.
Reggelre csak rosszabb lett, szóval száguldottam is haza, szerencsére kibírtam a busz utat mindenféle kellemetlenség nélkül. XD

Ezt leszámítva természetesen nagyon jól éreztem magam,  jó volt újra Bibuval lenni kicsit meg Chinoval is találkozni, és alig várom, hogy újra meglátogassam Pécset. *o* Ezúttal teljesen egészségesen és energikusan! X3


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése